E-commerce - Sinatura dixital - Odoo

Proxectos de innovación didáctica no ámbito na FP premiados pola Consellería de Cultura, Educación e O.U. da Xunta de Galicia nas convocatorias dos anos 2017, 2018 e 2019

Herramientas de usuario

Herramientas del sitio


facebook3

Como inicio o tema recomendamos a lectura deste post https://www.javierbalcazar.com/tutorial-google-analytics-guia-pincipiantes/

Alta dunha conta, dar permisos a conta do profesor e agregar código de seguimento a tenda en Prestashop

Entraremos en Analytic o través dunha conta de Gmail. Se non a temas recomendamos darse de alta no servicio. Na barra de dirección escribiremos gmail.com e faremos clic en “Usar outra conta” e después en “Crear conta”. O proceso é moi intuitivo.

Unha vez que teñamos a conta o acceso faise mediante esta URL https://marketingplatform.google.com/about/analytics/ e facemos clic no botón “Sign in to Analytics”

O seguinte paso é rexistrarse, o proceso tamén é sinselo. Débese indicar un nome da conta, outro nome para o sitio web e a url da nosa tenda. Tamén debemos indicar o sector da actividade da tenda e modificar a zona horaria. Podemos deixar a resta de opcións por defecto, e por último faremos clic en “Obtener ID de seguimiento” e aceptaremos as condicións do servicio. Xa cáseque rematamos, soio nos falta facer clic no rectángulo sinalado coa frecha na seguiente imaxen

Xa estamos dados de alta en Google Analytics. Automaticamente Google Analytic crea unha “Propiedade” e unha “Vista”. Xa veremos smais adiante en que consisten Propiedade e Vista. Agora nos queda configurar a tenda de Prestashop. O faremos mediante un módulo.

Dentro do panel de administracion iremos a Módulos/Módulos y servicios/, e dentro da pestaña selección indicaremos no caixón de búsqueda o texto “Analytics” (sen comillas). O módulo chámase “Google Analytics”, o instalremos e después faremos clic en “Configuración”.

A configuración consiste en indicar a ID segumiento (a obtemos en Analytics en “Configuración de la propiedad”) y en activar “Enable User ID tracking”.

Cando o alumno teña feito o indicado nos parágrafos anteriores procederá a comprobar que todo funciona correctamente. Para elo debe entar na tenda, e en Google Analytics na barra de menús vertical situada a esquerda fará clic en “En tiempo real” / “Vista General”. Entre a información da páxina indicarase o número total de usuarios conectados.

É aconsellable que cada alumno autorice a conta de gmail da profesor para poida entrar no Analytics do alumno. Faise desde cada conta do alumno en Analytics, en “Administrar/Administración de usuarios”. ¡¡ ollo !!!, “Administración de usuarios” hainos nas tres columnas, o máis lóxico e facelo na primeira columna.

Se tes algún problema para que cada alumno dea permiso ao profesor pode serte de axuda este enlace https://support.google.com/analytics/answer/2884495?hl=es

O profesor cando entre na súa conta de Analytics pode acceder a de cada un dos alumnos na lista despregable “Todos los datos del sitio”.

Incluir a conta de demostración de Google Analytics

Os datos recopilados por Analytics da tenda de cada alumno poden ser poucos, unha opción en utilizar a conta de desmotración de Google Analytics. Tal como se indica en https://support.google.com/analytics/answer/6367342?hl=es e si xa temos una conta en Analytics, coa nosa conta aberta faremos clic en https://analytics.google.com/analytics/web/demoAccount

Introducción al tema de conversiones

Una URL interesante https://support.google.com/analytics/answer/1012040?hl=es

Podría dejar un comentario si estuviera logeado
This website uses cookies for visitor traffic analysis. By using the website, you agree with storing the cookies on your computer.More information
facebook3.txt · Última modificación: 2019/03/18 19:39 por amandias